Η ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΦΑΙΡΑ (Realistic Sphere)

Σε αυτό το εγχειρίδιο,θα δημιουργήσουμε μια ρεαλιστική σφαίρα στην όψη.  Θα χρησιμοποιήσουμε στρώμματακαι έτσι αν είσαι μη εξοικειωμένος με τα στρώμματα, θα πρέπει να πάρεις μια εικόνα για: Layers: Creating a Semi-transparent Tile και Layers: Colorizing with Blend Modes.
Ξεκίνησε ανοίγοντας ένα νέο αρχείο εικόνας 250x250 με ένα λευκό background.  Θέσε το χρώμα της πρόσοψης σε ελαφρύ γκρί,όπως, το κόκκινο 220, πράσινο 220, μπλέ 220 και το χρώμα του background σε ένα σκούρο γκρί,όπως ,το κόκκινο 130, πράσινο 130, μπλέ 130.
Επέλεξε τα εργαλεία επιλογής και πάνω στο Control palette επέλεξε Κύκλος σαν επιλεγόμενο τύπο.Επέλεξε Antialias.  Ξεκίνησε από τη θέση 110, 110 πάνω στο φόντο της εικόνας, κάνε κυκλική επιλογή με 150 εικονοστοιχεία στη διάμετρο.
    1. Θα κρατήσεις αυτή την επιλογή ενεργή για τα πιο πολλά βήματά
       
       
    Επέλεξε επιλογές | Περιπλανήσου για να κάνεις την επιλογής σου. Τότε διάλεξε το εργαλείο Flood Fill. Πάνω στο Control palette, θέσε τον Fill Type ως Sunburst Gradient, με το Blend Mode στο κανονικό, το Match Mode τίθεται στην τιμή RGB , και η θαμπάδα Opacity τίθεται στο 100. Τότε κάνε κλίκ στο κουμπί Options και θέσε και τα 2, κατακόρυφα και οριζόντια σε 25.  Κάνε κλίκ στο OK και γέμισε την κυκλική επιλογή με βαθμωτή ακτίνα.
Με το εργαλείο Flood Fill ακόμη επιλεγμένο, κράτησε τον τύπο γεμίσματος και θέσε τον σαν Sunburst Gradient με θαμπάδα στο 100, αλλά, άλλαξε το Match Mode σε κανένα και το Blend Mode στο Burn.  Κάνε κλίκ στο κουμπί Options και θέσε και τα οριζόντια και τα κάθετα στο 15. Κάνε κλίκ στο OK και γέμισε την κυκλική επιλογή με βαθμωτή ακτίνα.
Θα χρησιμοποιήσουμε το εργαλείο Flood Fill άλλη μια φορά.  Κράτησε όλες τις ρυθμίσεις ίδιες με το τελευταίο βήμα, αλλά, άλλαξε την θαμπάδα στο 65.  Γέμισε την κυκλική επιλογή με τη βαθμωτη ακτίνα.
.
Τώρα θα προσθέσουμε τη βασική δομή.  Άνοιξε το αρχείο που περιέχει τη βασική δομή σου.  Ανέπτυξε αυτή την εικόνα σε τετράγωνο, εάν, δεν είναι ήδη.  Για να πάρεις ένα αποτέλεσμα ,σημειωμένο με σταυρωτές γραμμές, που δείχνει η σφαίρα μου, επέλεξε μια δομή με μια αισθητή οριζόντια αντιγραφή.  Αυτό που χρησιμοποίησα ήταν μια άποψη του ωκεανού Επέλεξε Image | Deformations | Circle για να αρπάξεις την δομή μέσα σε ένα κύκλο.  Χρησιμοποίησε το Magic Wand για να επιλέξεις το background γύρω από τον κύκλο,χρησιμοποιώντας Shift+Click για να προσθέσεις καθεμία από τις γωνίες του background στην επιλογή. Τότε επέλεξε Selections | Invert έτσι ώστε ο κύκλος να επιλεχθεί.
Κάνε Ctrl+C για να αντιγράψεις μια επιλογή στο clipboard.
Γύρισε ξανά στη νέα εικόνα σου και κάνε κλίκ στο κουμπί του νέου στρώμματος στο Layer palette για να δημιουργήσεις ένα στρώμα πάνω από την βραχυπρόθεσμη επιλογή.  Για να ανοίξεις την Layers palette εάν δεν είναι ορατή,πάτα το γράμμα L από το πληκτρολογιο.
Με το νέο στρώμα να είναι το ενεργό στρώμα, επιλέγω Edit | Paste | Into Selection (ή πατώ Shift+Ctrl+L). Στην Layers palette, θέτω το Blend Mode για το στρώμα σε επίστρωμα(Overlay).  Η εικόνα σου θα φαίνεται κάπως έτσι:
Τώρα πήγαινε πίσω στη δομή της εικόνας σου και εναλλάσσω τους βαθμούς του σε 90 με τις επιλογές Image | Rotate. Πάτησε Ctrl+C για να εκτυπώσεις την εναλλασόμενη δομή από το cliboard.
Γύρισε πίσω στη νέα εικόνα και κάνε κλίκ στο κουμπί New Layer για να δημιουργήσεις ένα στρώμα κάτω από το στρώμα προηγούμενης δομής. Με το νέο στρώμα,το ενεργό στρώμα,επιλέγεις ξανά Edit | Paste | Into Selection (ή πατάς Shift+Ctrl+L). Και για αυτό το στρώμα ,επίσης, θέσε το Blend Mode σε Overlay.  Η εικόνα σου θα φαίνεται τώρα κάπως έτσι:
 
OK, μόνο λίγα ακόμη βήματα και τα κατάφερες!
Έχουμε τελειώσει με την κυκλική επιλογή,αλλά θα ήθελα να κρατήσω την γκρί σφαίρα σαν ιδιαίτερο στρώμα.  Για να ολοκληρώσεις, πάτησε δεξί κλίκ πάνω στο κουμπί Floating Selection και επέλεξε προαγωγή σε στρώμα.  Η επιλογή μετατρέπεται σε ένα στρώμα και το κουμπί του στρώματος ονομάζεται Promoted Selection.
Eνεργοποίησε το στρώμα του Background, έπειτα κάνε κλίκ στο κουμπί Νέο Στρώμμα για να δημιουργήσεις ένα άδειο στρώμμα κάτω από το Background.  Άλλαξε το χρώμα του foreground σε μαύρο.
Επελεξε το σχήμα των εργαλείων και στην Control palette θέσε το σχήμα σε έλλειψη και τότε επέλεξε το Antialias.  Έπειτα, σχεδίασε την έλλειψη πάνω στο καινούριο στρώμα και μέγεθος, για τη σκιά που θέλεις να έχει η σφαίρα σου. Αφού σχεδιάσεις την σκιά,διάλεξε Image | Blur | Gaussian Blur, θέτωντας την ακτίνα 5. Ρύθμισε την θαμπάδα για το στρώμα της σκιάς από τις Layers palette.  Και αν χρειάζεσαι να ρυθμίσεις την θέση της σκιάς, χρησιμοποίησε το εργαλείο Mover για να σείρεις την σκιά εκεί που θές.
Επειδή η αυθεντική σφαίρα φτιάχτηκε με antialiased κυκλική επιλογή, υπάρχει μια ελαφρά χρωματισμένη γραμμή που διαχωρίζει την σκιά στην σφαίρα από την υπόλοιπη σκιά.  Σε αυτό το βήμα θα εξαλείψουμε τη σφαίρα με το εργαλείο επαναεπεξεργασίας(Retouch tool).
Πρώτα, κρύψε όλα τα στρώματα εκτός από το στρώμα της Promoted Selection layer και το στρώμα σκιάς(Layer4). Τότε, κάνε δεξί κλίκ πάνω στο κουμπί του Layer4 και επέλεξε Merge Visible.  Αυτές οι συνενώσεις έχουν 2 στρώματα μέσα σε ένα απλό στρώμα.
Τώρα επέλεξε το Retouch tool, θέσε το στο απαλό και το μέγεθος του Brush Tip σε 2 ή 3.  Προσεκτικό ανακάτεμα της άκρης της σφαίρας και της σκιάς.
.
Και τώρα είναι το τελευταίο στάδιο! Πρόσθεσε ένα καινούριο στρώμα πάνω από το Layer3 κάνωντας κλίκ στο κουμπί του Layer3's layer και τότε κάνε κλίκ πάνω στο κουμπί του νέου στρώματος.  Με το χρώμα του foreground να είναι άσπρο, χρησιμοποίησε το εργαλείο Airbrush πάνω σε αυτό το νέο στρώμα για να ρίξεις έντονο χρώμα στην αριστερή πάνω πλευρά της σφαίρας. Χρησιμοποίησε Image | Blur για να φτιάξεις το χρώμα πιο συγκεντρωμένο.
 
Η σφαίρα σας δημιουργήθηκε!
Παρεπιπτόντως, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο αλλοίωσης για να κάνετε ρεαλιστικά σχήματα,επίσης,όπως αυτό το melon.
 
 
 
Πίσω